مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-22اقتصادي

کشف 150 میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی 


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با کشف 150 میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی  خبر داد.

- سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان، حین کنترل شناورهای عبوری در آب های شرقی خلیج فارس یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت اسکله نخل تقی در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور موفق شدند 485 ثوب پوشاک، 4هزار متر پارچه، دو دستگاه ماینر، 10هزار عدد لوازم جانبی موبایل، 47هزار عدد لوازم الکتریکی و صدها قلم کالای قاچاق که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری 8 قاچاقچی در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 150 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 150 میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی 

کشف 150 میلیارد ریال کالای قاچاق در نخل تقی